He fet aquesta foto després
de fer un gol i relaciono aquest fet amb la solidaritat i la cooperació en
equip.
La alegria que es té quan
tot el treball fet per cada jugador es reflecteix en el resultat i saber que el
gol és de tots i no només de que ha empentat la pilota dintre.
He elegit aquesta foto
per reflectir i mostrar la essència dels esport en equip i la importància que
tenen aquests en la educació i la forma de ser de cada persona.
Els esports en equip
ajuden a la societat a ser mes generosa i humil, i a valorar el treball de cada
persona i no tan l’egoisme i l’individualisme.
La societat actual, com
podem veure recentment en política, està canviant cap a pitjor. Ja no es
respecta el treball conjunt i cada persona pensa únicament en el seu bé i en
els seus interessos per sobre dels altres.
Com diu la famosa frase
de Alexandre Dumas “Todos para uno y uno para todos” la solidaritat significa
donar-ho tot pel demés i esperar el mateix dels altres cap a tu, volaran el
respecte i la confiança.
També he trobat
interesant la frase de Juan Pablo II que diu “La
solidaridad no es un sentimiento superficial, es la determinación firme y
perseverante de empeñarse por el bien común, es decir, el bien de todos y cada
uno para que todos seamos realmente responsables de todos”. En aquesta frase
queda clar que la solidaritat no és superficial, sinó que, és una forma de
pensar en la que t’has d’esforçar i on és precís compartir, col·laborar,
servir, ajudar o deixar-se ajudar, o simplement
«estar».

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada